آیا می نفروپاتی دیابتی توان با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

نفروپاتی دیابتی یکی از شایع ترین عوارض دیابت است، بنابراین اگر شما می تواند سطح قند خون به خوبی در مراحل اولیه این بیماری را کنترل کنید، ممکن است یک فرصت برای بهبود یافتن از آن را داشته باشد. کارشناسان با اشاره به اینکه طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به معکوس بیماری، اگر شما می خواهید آن را می دانم در حال حاضر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

معمولا، پزشکان همیشه به انسولین توصیه برای کنترل سطح قند خون، آن را قطعا می تواند کمک به کنترل بیماری و بدون عوارض جانبی کمی است، اما می تواند بیماری را درمان نمی کند. بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان این بیماری، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از روش های درمانی دیگر برای درمان این بیماری در مراحل اولیه این بیماری است. در غیر این صورت، هنگامی که بیماری خود را می رود به مرحله پیشرفته، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد بود که تنها انتخاب است.

کارشناسان می گویند که طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک روش درمان طبیعی، می تواند کمک به معکوس بیماری های تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است. این یک نوع درمان خارجی مستقر در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، هدف در درمان بیماری مزمن کلیه در مراحل اولیه. اگر این بیماری به مرحله پیشرفته توسعه یافته، آن را نیز می تواند کمک به طولانی شدن طول عمر و بهبود کیفیت زندگی است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید پیام به ما را ترک کنند، ما آماده هستیم برای کمک به شما در هر زمان به صورت رایگان می باشد.

اگر بیمار نیز فشار خون بالا دارند، باید آن را به خوبی اولین کنترل، به دلیل آن می تواند بیماری را پیچیده تر می کند. آنها همچنین باید جلوگیری از عفونت و به شکل یک عادت زندگی سالم است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید به ما ایمیل. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/diabetic-nephropathy-treatment/3751.html

 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، قند خون، چینی گیاهان دارویی پزشکی، فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: